۲۸ آبان ۱۳۹۲، ۱۲:۰۱

رضايي خبر داد:

مهدكودك توس مشهد در شعله‌هاي بخاري سوخت/ ‌حادثه تلفات جاني نداشت

مهدكودك توس مشهد در شعله‌هاي بخاري سوخت/ ‌حادثه تلفات جاني نداشت

مشهد - خبرگزاري مهر: مدير حوزه يك آتش‌نشاني شهرداري مشهد گفت: بازهم بي احتياطي در خاموش كردن بخاري مهد كودكي را در توس 75 مشهد طعمه حريق كرد.

مهدي رضايي در گفتگو با خبرنگار مهر اظهار كرد: اين مهد كودك به خاطر بياحتياطي در قرار دادن مواد اشتعال‌زا در نزديكي شعله بخاري 70 درصد خسارت ديد.

وي با اعلام اينكه خوشبختانه اين حادثه تلفات جاني نداشت افزود: نيمه شب گذشته در حالي همسايگان اين مهد كودك به آتش نشاني اطلاع رساني كردند كه درب اين مهد قفل بود و كسي در نگهباني اين مجموعه حاضر نبود.

رضايي بيان كرد: با اعلام حريق در توس 75 آتش نشانان از ايستگاه هاي 14 و 36 به محل اعزام شدند كه براي ورود به اين مجموعه چون متصدي در محل نبود قفل درب را شكسته و با آتش گسترده رو به رو شدند.

مدير حوزه يك آتش نشاني شهرداري مشهد در توضيح بيشتر گفت: با وجود گستردگي آتش در مدت زمان يك ربع آتش سوزي خاموش شد و در اثر حرارت آتش گچ هاي ديوار ريخته و اتاق مهد كاملا سوخت.

وي افزود: با بررسي مهد كودك مشخص شد كه بخاري روشن بوده و حرارت شرشره هاي آويزان و تزئينات سقف را مشتعل كرده كه در اثر آن خسارت 70 درصدي به اين مجموعه وارد شد.

رضايي با بيان اينكه خوشبختانه اين اتفاق در شب رخ داد كه بچه ها در محل نبودند توصيه كرد: با توجه به شروع فصل سرما خانواده ها و مسئولان مجتمع هاي آموزشي در نصب بخاري دقت كنند و مواد قابل اشتعال را در كانون حرارت بخاري قرار ندهند.

کد خبر 2178101

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha